leadgeneratie, wat is dat?Het hebben van B2B leads is één van de onderdelen van een succesvolle verkoopstrategie voor een bedrijf. Het uiteindelijke doel van elke leadgeneratie traject is: meer klanten, meer verkoop en meer omzet.

Het is belangrijk dit doel voor ogen te houden, want niet het aantal leads, niet het aantal bezoekafspraken en ook niet het aantal websitebezoekers is belangrijk: het gaat om de kwaliteit, om de ‘conversie naar kopers’. Degene die de leads moet converteren, heeft dan ook een belangrijke rol binnen het leadgeneratie proces.

Naast leads en kwalitatieve afspraken zorgt leadgeneratie ook voor goede contacten in uw doelgroep waarmee u later meer kans heeft op succes. Tijdens het hele proces wordt informatie vastgelegd van uw potentiële klanten, zogenaamde prospects, en deze informatie wordt opgeslagen in een database.

Hartvisie leadgeneratie helpt u graag bij effectieve leadgeneratie van uw bedrijf. Wij combineren onze commerciële ervaring met onze kennis van duurzaamheid.

Met Hartvisie leadgeneratie:

  • betaalt u alleen voor de afspraken die wij daadwerkelijk voor u maken: 100% no cure no pay;
  • bespaart u tijd en moeite, omdat u door onze leads direct aan tafel zit met de juiste persoon op directieniveau;
  • worden uw potentiële klanten benaderd op een persoonlijke manier, open en eerlijk, gericht op een duurzame relatie;
  • wordt uw product onder de aandacht gebracht met dezelfde passie die u er voor voelt;
  • bouwen wij voor u een database met klanten op waar u nog jaren plezier van heeft.

Kortom, leadgeneratie zorgt voor nieuwe klanten voor uw bedrijf.

Bent u geïnteresseerd en wilt u weten wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.